Referenser

Vi är mycket stolta över vår fina referenslista. Här visar vi ett litet urval från vår långa lista med kunder. Kontakta oss för mer information eller för att boka upp ett referensbesök.



Footway

Footway använder ServIT eHelpdesk för att hantera supporten för 2 varumärken i många länder. Man sköter kundkontakter via e-post, telefoni, facebook och twitter.

Footway

inkClub

inkClub använder ServIT eHelpdesk i sin kundtjänst för att effektivt hantera stora mängder kundärenden för flera varumärken i många länder.

CGI (fd. Logica / WM-data)

CGI använder ServIT systemet runt om i koncernen och har idag ca 200 samtidiga handläggare. De har servrar och talsvar "inhouse" och ställer höga krav på integrering med sin telefoni och övriga stödsystem via screen popup i sitt CRM-system. Började använda systemet redan 1998.

SKL - Sveriges Kommuner och Landsting

Sveriges Kommuner och Landsting använder systemet som tjänst för flera olika avdelningar för att ge bra service till sina kunder inom kommuner och landsting runt om i landet.

GCM

GCM använder ServIT eHelpdesk i sin svarsservice med avancerade verktyg för hänvisning, vidarekoppling mm.