Nyheter

Senaste nyheterna som berör ServIT på ett eller annat sätt.

Version 6

2017-05-05

Ny versionen 6.0 officiellt släppt.
Ny design och många nya funktioner. Läs mer

inkClub

2017-03-06

inkClub väljer ServIT eHelpdesk
inkClub har valt ServIT eHelpdesk som lösning för sin kundtjänst.
Läs mer om detta på myNewsdesk Läs mer

H1

2017-01-09

H1 Communication väljer ServIT
H1 har valt ServIT som leverantör för att hantera sin svarstjänst.
Läs mer om detta på myNewsdesk Läs mer

Tradera

2016-12-20

Tradera ny kund.
Tradera/Paypal har valt att använda ServIT eHelpdesk i sin företagssupport.
Du använder i nuläget tjänsten för sin inkommande telefoni på företagsgruppen i Stockholm.

T3

2016-12-02

T3 väljer ServIT eHelpdesk.
Den norrländska bredbandsleverantören T3 har, via sin telefonileverantör Easy telefoni, valt ServIT som leverantör för att hantera inkommande kundkontakter till sin kundtjänst. Detta för att kunna fortsätta växa och samtidigt förbättra sin kundservice. Läs mer om detta på myNewsdesk Läs mer

Version 5.9

2016-06-09

Utvecklingen av ServIT eHelpdesk fortsätter. Senaste versionen (5.9) innehåller bl.a. nya funktioner för filtrering/automatisering av ärenden, funktion för kundportal ("extern användare"), vidareutvecklade funktioner för svarstjänster, synonymhantering i CRM-delen och mycket annat. Läs mer

Personlig svarsservice

2016-03-08

Personlig svarsservice, som är en del av GCM, har valt ServIT:s lösning för sitt callcenter där de agerar som telefonister till sina kunder.
Läs mer om detta på myNewsdesk Läs mer

Malmö Högskola

2016-01-25

Malmö högskola har valt ServIT:s lösning eHelpDesk för att hantera och få bättre kontroll på sin support.
Läs mer om detta på myNewsdesk Läs mer

Version 5.8

2015-12-17

Utvecklingen av ServIT eHelpdesk går vidare med oförminskad kraft. Vår senaste version (5.8) innehåller bl.a. utvecklade funktioner för svarstjänster, ny wallboard, finmaskigare behörighet, ny larmhantering och mycket annat. Läs mer

Bra Röster

2015-05-08

Bra Röster har börjat använda ServIT eHelpdesk för sin svarsservice. De använder tjänsten för att agera outsource:ad växel åt sina kundföretag.

Version 5.7

2015-05-07

Utvecklingen av ServIT eHelpdesk fortsätter för fullt. Vår senaste version (5.7) innehåller bl.a. nya funktioner för svarstjänster, koppling till twitter, engelskt gränssnitt, hantering av "masterärenden" och mycket mer. Läs mer

Caperio

2015-04-17

Bra Röster har börjat använda ServIT eHelpdesk för att hantera en svarstjänst. ServIT har precis släppt nya funktioner för att stödja arbetet i en svarstjänst. Via tjänsten kan de ge sina kunder bra service och få löpande uppföljning och statistik på hur allt fungerarer.

Caperio

2015-02-25

Caperio har nu valt att använda ServIT eHelpdesk som stödsystem till sin support. Via tjänsten hanteras deras olika kontaktytor på ett enhetligt sätt och de ges möjlighet att bemöta kunderna på ett personligt och professionellt sätt.
Läs mer om detta på myNewsdesk

Babyshop

2014-12-11

Babyshop fortsätter att expandera och har nu valt att använda ServIT eHelpdesk för att hantera sin support. Med tjänsten hanterar man supporten för flera olika kontaktytor, varumärken, länder och språk på ett enhetligt och flexibelt sätt.
Läs mer om detta på myNewsdesk

Version 5.6 släppt

2014-09-11

Vi fortsätter utvecklingen av ServIT eHelpdesk. Vår senaste version (5.6) innehåller bl.a. koppling till facebook, utökat stöd för bilder i signaturer, vassare eget gränssnitt för kunders kunder och mycket mer. Läs mer

Footway

2014-08-29

Footway har valt att använda ServIT eHelpdesk för maximera kundupplevelsen för alla de som dagligen kommuncerar med företagets servicecenter via e-post och telefon.
Läs mer om detta på myNewsdesk

SSG

2014-04-23

Standard Solutions Group har valt att använda ServIT eHelpdesk för att hantera inkommande telefoni till sin kundtjänst. Med lösningen får man mer flexibilitet och bättre kontroll på sina kundsamtal.
Läs mer om detta på myNewsdesk

Ny hemsida

2014-01-03

Efter en tids funderande och testande har vi nu släppt den nya versionen av vår hemsida med uppgraderad grafisk profil. Vi har länge velat ha någon som ser lite "roligare" och moderna ut och nu kom vi till skott efter att ha anlitat Kristianstadsbaserade Quid. Själva är vi nöjda, ge oss gärna synpunkter...

Axfood

2013-11-11

Axfood har genomfört ett uppgraderingsprojekt för sin telefoni och specifikt för sina callcenter-tjänster. Dessa levereras av ServIT som är callcenter-leverantör till Axfood sedan 2001
Läs mer om detta på myNewsdesk

Version 5.5 släppt

2013-11-11

Utvecklingen av ServIT eHelpdesk fortsätter i rask takt. Vår senaste version (5.5) innehåller bl.a. nya funktion för vidarekoppling av samtal, funktion för att mäta kundnöjdhet med SMS (s.k. NPS), integrerad adressbok mellan CRM och IP-telefon, och mycket mera. Läs mer

Holiday Phone

2013-10-09

HolidayPhone har valt ServIT som leverantör för att hantera inkommande telefoni till sin kundtjänst för att kunna ge god service till sin växande internationella kundbas. Läs mer om detta på myNewsdesk

Telinet Energi

2013-05-16

Telinet Energi växer så det knakar och tar marknadsandelar på elmarknaden i Sverige. För att hantera sin växande kundtjänst har de valt ServIT eHelpdesk som lösning. Läs mer om detta på myNewsdesk